Változóadat-nyomtatás,
DM nyomtatványok

DM nyomtatványok

Változóadat-nyomtatásMegszemélyesített DM (direct marketing) eszközökkel az elérni kívánt célcsoport a hírekkel és a válaszadást igénylő kérdésekkel közvetlenül érhetők el. A személyesség miatt igen hatékonyan ér célba a mondandó, ezzel együtt kizárható a témában, az adatokban érdektelenek vagy illetéktelenek megszólítása. A DM nyomtatványok alkalmazása adtabázis(ok) meglétét feltételezi.

  • címlista
  • szegmentált címlista
  • címzetthez rendelt adatok
  • címzetthez rendelt üzenetek
  • célcsoporthoz rendelt üzenetek

Bizalom

Bízzon a kinyomtatott információban! A VTT finn kutatóintézet (VTT, Technical Research Centre of Finland) 2013 márciusában, 13 európai ország, több mint 700 polgárának válaszai alapján a következő kutatási eredményt tette közzé. Az eredmények világosak.
63% a kinyomtatott hirdetésekben bízik meg,
41% a televíziós,
25% az online reklámokban.
90% hitelesebbnek tartja a megszemélyesített és az megszemélyesítés nélküli postai küldeményeket, mint a közösségi médiát. Tízből kilencen azt állították, hogy sokkal szívesebben néznek meg egy katalógust, mint egy netes reklámot.

A direkt marketing nyomdatermékeket változóadat-nyomtatással vagy konvencionális és változóadat-nyomtatás kombinációjával állítjuk elő;

  • borítékok
  • levelek
  • számlalevelek
  • szórólapok
  • kuponok
  • hírlevelek

Költséghatékony megoldás, mert csak a célcsoportnak szánt mennyiségben kerül előállításra.

Változóadat-nyomtatás, DM nyomtatványok galéria
Grafikai tervezés és fájladatbank
Prospektusok, marketing eszközök
Összecsomagolás
Minőségirányítás
Környezetvédelem

Változóadat-nyomtatás

Változó adatok és megszemélyesítések nyomtatása: QR kód, EAN kód, numerikus és/vagy alfabetikus kódok, sorszámok, dátumok, címzések.

  • Termékek változóadat-nyomtatással
  • kártyák
  • karton tokok
  • karton és papír csomagolóanyagok
  • címkék
  • prospektusok, marketing eszközök
  • DM nyomtatványok

Beragasztás (inzertálás)

Számos esetben a megszemélyesített nyomdaterméket egy másikkal szükséges egyesíteni, vagy egy másikra kell ragasztani (pl. kupon, vevőkártya). Köszönhetően a nagy pontosságú automata célgépünknek, nagyon rövid határidővel tudjuk teljesíteni ezeket a megrendeléseket.
A nyomda szerves része a grafikai stúdió, ahol képzett grafikusaink kellő kreativitással elkészítik a terveket és segítenek kiválasztani az optimális megoldásokat, a célnak leginkább megfelelő alapanyagokat.
QR kódok, EAN vonalkódok generálása akár egyenként, akár adatbázisok alapján, és változó adatok kezelése, valamint ezek a grafikai tervbe integrálása szintén része a DTP stúdiónk munkájának. Természetesen, rendelkezünk biztonságos és megfelelő sebességű online adatkapcsolatokkal.
Mindig arra törekszünk, hogy nagyon hasznos javaslatokat tegyünk, és a gyártmányok kifogástalan minőségben kerüljenek ki a nyomdából.
A gyártás megkezdése előtt mintadarabok (proof vagy e-mailen elküldött pdf és adatbázis) állnak vevőink rendelkezésére.

Változóadat-nyomtatás, DM nyomtatványok galéria
Grafikai tervezés és fájladatbank
Prospektusok, marketing eszközök
Kartondobozok,
csomagolóanyagok kartonból

Minőségirányítás
Környezetvédelem

A jól képzett szakembergárdánk, gyártási tapasztalatunk, a vevőre szabott minőségirányítási rendszerünk, vevőink iránti teljes elkötelezettségünk, rugalmasságunk és kitűnő gépparkunk biztosítják, hogy termékeink ragyogó külcsínnel, kompromisszummentes minőségben és határidőben elkészüljenek.
Gyártógépeink átlagéletkora alacsony és elmondhatjuk, hogy világviszonylatban élenjáró (Heidelberg, Herzog & Heymann, Kern, Kohmann, Xerox). A fejlett és „házon belül” rendelkezésre álló gyártástechnológia, célgépek, a magas fokú termelésszervezés és minőségirányítás, vevőinknek igen jelentős versenyelőnyt biztosítanak.